Poznaj bliżej silne strony oferty EuroLinux:
- Prosty i przyjazny model licencjonowania.
- Prosty, logiczny, jednostronicowy cennik.
- Dodatkowe moduły (HA, LB, RS, SFS, SM) w cenie subskrypcji.
- Brak ukrytych kosztów, dopłat, pułapek. Cena nie zależy od ilości fizycznych CPU.
- Konkurencyjna oferta cenowa. Automatyczne opusty ilościowe.
- Wsparcie na poziomie Basic także dla maszyn wirtualnych.
- Brak pierwszej linii wsparcia. Klient od początku uzyskuje kontakt i wsparcie bezpośrednio z architektami i inżynierami (druga i trzecia linia wsparcia).
- Wsparcie jest realizowane także w języku polskim. Możliwość wsparcia on-site u klienta.
- Wsparcie dla stosu technologicznego z jednego miejsca.
- Do wyboru wsparcie na okres 1, 3 lub 5 lat. Także niestandardowe okresy wsparcia.
- Proaktywna i elastyczna współpraca z Klientem.
Zakres i sposób świadczenia usług dla subskrypcji EuroLinux
W ramach subskrypcji, klient otrzymuje Subskrypcję Oprogramowania i Subskrypcję Usług.
W ramach Subskrypcji Oprogramowania klient otrzymuje dostęp do:
- Oprogramowania
- Update – udostępnione przez EuroLinux poprawki Oprogramowania, mające charakter serwisowy, to jest w szczególności, ulepszenia, poprawiające stabilność, podnoszące poziom bezpieczeństwa Oprogramowania lub usuwające potencjalne nieprawidłowości.
- Upgrade – udostępniane przez EuroLinux rozszerzenia funkcjonalne Oprogramowania, dostępne w ramach danej Wersji Oprogramowania lub w ramach nowej Wersji Oprogramowania.
W ramach Subskrypcji Usług, klient otrzymuje prawo dostępu do Usług określonych w wystawionym Użytkownikowi Certyfikacie Subskrypcji.
W zakres usług wsparcia wchodzą:
a) Wsparcie on-line – dostępne zarówno pod telefonem, jak i pod dedykowanym adresem e-mail
b) Wsparcie on-site
Usługa Wsparcia on-site dostępna jest dla danego Oprogramowania bezpłatnie przy zakupie minimum 50 Subskrypcji dla tego Oprogramowania i obejmuje świadczenie Wsparcia on-site przez 8 godzin (1 man-day) do wykorzystania w roku kalendarzowym. Zakup każdego kolejnego pakietu 50 Subskrypcji danego Oprogramowania uprawnia Użytkownika do uzyskania Wsparcia on-site dla tego Oprogramowania w wymiarze kolejnych 8 godzin (1 man-day) do wykorzystania w roku kalendarzowym.