Subskrypcje JBoss Productions
JBoss Enterprise Middleware Production Subscriptions są sprzedawane zarówno z wersją 4 jak i 32 CPU.
Subskrypcja Premium zapewnia wsparcie 24×7 z czasem odpowiedzi jednej godziny.
Subskrypcja Standard działa w godzinach od 9 do 21 w Północnej Ameryce i w godzinach 9 do 17 w pozostałej części świata, od poniedziałku do piątku, z czasem odpowiedzi 4 godziny.
Obydwie obejmują nielimitowaną ilość incydentów, webowych i telefonicznych, a także zapewniają:
- Dostęp do produktu: Źródła i kod binarny, dokumentacja
- Aktualizacje: Regularnie aktualizacje zawierające usprawnienia, nowe funkcje itp.
- Korekty: Dostęp do poprawek błędów i zabezpieczeń
- Upgrade’y: Dostęp do nowych wersji JBoss Enterprise Middleware w trakcie ważności subskrypcji
- Elastyczność: Subskrypcje nie są związane z konkretną wersją, więc masz dostęp do wsparcia dla poprzednich wersji
- JBoss Customer Support Portal: Bezpośredni kontakt do grupy wsparcia JBossa, zgłaszanie i śledzenie problemów w czasie rzeczywistym, dostosowane łatki i ostrzeżenia o aktualizacji, pobieranie certyfikowanych łatek i aktualizacji
- Wsparcie: Wiele usług wsparcia dla nielimitowanej ilości zgłoszeń z pokryciem aż do 24×7 i jedną godziną odpowiedzi
- Długoterminowa stabilność: Wieloletnie wsparcie i gwarancje aktualizacji dla wszystkich produktów JBoss Enterprise Middleware
- Gwarancja legalności: Program Red Hat Open Source Assurance zabezpiecza klientów, którzy rozwijają i stosują oprogramowanie open source
Dodatkowa wartość
Subskrypcje produkcyjne JBoss Enterprise Middleware dla 32 lub więcej CPU zapewniają dodatkowe kontakty do wsparcia oraz dostęp do JBoss Operations Network i subskrypcji deweloperskich Red Hat Developer Subscriptions.
Subskrypcje deweloperskie
Red Hat Developer Subscriptions umożliwiają zasięgnięcie porad w dziedzinach architektury, projektu, konfiguracji, optymalizacji i zaleceń tuningu wszystkich produktów JBoss Enterprise Middleware. Wparcie obejmuje narzędzia i oprogramowanie deweloperskie.