Enterprise Linux

System EuroLinux powstał w odpowiedzi na niezaspokojone potrzeby rynku związane z jakością wsparcia technicznego, niekorzystnymi zapisami licencyjnymi, wysokimi kosztami subskrypcji oraz brakiem elastyczności wiodących producentów dystrybucji Linux. Oferta przygotowana przez nas we wszystkich tych obszarach jest atrakcyjniejsza. EuroLinux wywodzi się z kodu źródłowego systemu RHEL®. Jest on otwarty (Open Source) i dystrybuowany na licencji GNU General Public License. Dlatego każdy może swobodnie z niego korzystać, modyfikować i kompilować, a efekt tej pracy oferować społeczności i klientom.

Warning: array_chunk() expects parameter 1 to be array, null given in /home/platne/serwer10381/public_html/systemyzarzadzaniait.pl/wp-content/themes/theme/single-produkty.php on line 86

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/platne/serwer10381/public_html/systemyzarzadzaniait.pl/wp-content/themes/theme/single-produkty.php on line 88

Poznaj bliżej silne strony oferty EuroLinux:

  • Prosty i przyjazny model licencjonowania.
  • Prosty, logiczny, jednostronicowy cennik.
  • Dodatkowe moduły (HA, LB, RS, SFS, SM) w cenie subskrypcji.
  • Brak ukrytych kosztów, dopłat, pułapek. Cena nie zależy od ilości fizycznych CPU.
  • Konkurencyjna oferta cenowa. Automatyczne opusty ilościowe.
  • Wsparcie na poziomie Basic także dla maszyn wirtualnych.
  • Brak pierwszej linii wsparcia. Klient od początku uzyskuje kontakt i wsparcie bezpośrednio z architektami i inżynierami (druga i trzecia linia wsparcia).
  • Wsparcie jest realizowane także w języku polskim. Możliwość wsparcia on-site u klienta.
  • Wsparcie dla stosu technologicznego z jednego miejsca.
  • Do wyboru wsparcie na okres 1, 3 lub 5 lat. Także niestandardowe okresy wsparcia.
  • Proaktywna i elastyczna współpraca z Klientem.

 

Zakres i sposób świadczenia usług dla subskrypcji EuroLinux
W ramach subskrypcji, klient otrzymuje Subskrypcję Oprogramowania i Subskrypcję Usług.

W ramach Subskrypcji Oprogramowania klient otrzymuje dostęp do:

  1. Oprogramowania
  2. Update – udostępnione przez EuroLinux poprawki Oprogramowania, mające charakter serwisowy, to jest w szczególności, ulepszenia, poprawiające stabilność, podnoszące poziom bezpieczeństwa Oprogramowania lub usuwające potencjalne nieprawidłowości.
  3. Upgrade – udostępniane przez EuroLinux rozszerzenia funkcjonalne Oprogramowania, dostępne w ramach danej Wersji Oprogramowania lub w ramach nowej Wersji Oprogramowania.

W ramach  Subskrypcji Usług, klient otrzymuje prawo dostępu do Usług określonych w wystawionym Użytkownikowi Certyfikacie Subskrypcji.

 

W zakres usług wsparcia wchodzą:

a) Wsparcie on-line – dostępne zarówno pod telefonem, jak i pod dedykowanym adresem e-mail

b) Wsparcie on-site

Usługa Wsparcia on-site dostępna jest dla danego Oprogramowania bezpłatnie przy zakupie minimum 50 Subskrypcji dla tego Oprogramowania i obejmuje świadczenie Wsparcia on-site przez 8 godzin (1 man-day) do wykorzystania w roku kalendarzowym. Zakup każdego kolejnego pakietu 50 Subskrypcji danego Oprogramowania uprawnia Użytkownika do uzyskania Wsparcia on-site dla tego Oprogramowania w wymiarze kolejnych 8 godzin (1 man-day) do wykorzystania w roku kalendarzowym.

Potrzebujesz pewnych rozwiązań
w technologii Open Source?
Od wielu lat współpracujemy z liderami branży.
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach.
Skontaktuj się
Kompetencje potwierdzone satysfakcją Klientów

Pin It on Pinterest